Hope comes with letting go

Jag fick min kallelese idag. Det gjorde det än lite mer verkligt.
Terminsstartsfester och kårpubar och festligheter väntar i veckorna tre. Ja, inte dagarna tre som någon kung i löjligt skägg från 1700talet skulle ställt till med, utan veckorna tre, som tjugohundraåttas studenter gör det.

Kurslitteraturen kommer i morgon och jag ser fram emot att bota min feber genom att förkovra mig i den.
Packningen är inte packad. Den ska vara klar för avfärd torsdag morgon, 07:00. Jag MÅSTE komma ihåg min mixer, en väckarklocka och min miniräknare. Jag kommer att glömma det.

Jag ogillar nervositeten och oron. Jag vill bara installera mig själv och andas ut.
Tack käre Jesus för att Maja hänger på till hufvudstaden. Och på tal om Maja;
 Linnea
, om inte jag ringer dig i morgon kan väl du ringa mig?

Nu blire film. Puss!

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits