tender

Vem gjorde apelsinskalsgubben?!
Fan! Jag har funderat på det så länge att jag fått eksem på hjärnan. Apelsinskalsgubbe-eksem.


Jag fokuserar på fredag, denna lugnande njutning som är så tillfällig en tröst måste vara.
En tröst och ursäkt att slippa undan. Men så mycket mer ändå. Överlevnadsstrategi osv. Mat, sex och den blinda livsviljan. Även shopping som står på schemat och jag funderar på att införskaffa peruk, för i min värld är det accepterat och coolt. Britney Spears och allt det där.. Nya pants är ett måste. OCH GLASÖGON!

Jag har ett stört och meningslöst tics i lårmuskeln. Botas med sms, mat och bad.


P.S. Jag har läst Ligg hos mig 2 ggr. Just historien är sisådär men språket är lagom mindblowing. Jag behöver en ny bok för mina temporära flykter undan vardagen.  D.S.

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits