tap that ass, badboy!

Jag skrattar så det blöder!
'Hello sexy.' Hahahah!?
Inte ens med min fantasi går det att ta in.

Inom kort väntar catch up-pizza med Kim. Jag kan knappt sitta stilla. Som jag saknat vår evigt bittra monolog!
Vi pissar på allt vi älskar och hatar och allt där emellan och hetsar varandra till vansinne. Oftast, nästan jämt, är eller blir vi på dåligt humör och det enda botemedlet är en äckligt våldsam film.
Men så finns det heller ingen tabu och det känns tryggt att kunna ösa ur de allra mörkaste, tabubelagda källorna jag besitter. Övrig mänsklighet är så oförstörd och skör att de skulle befläckas in i självaste kärnan av oskuld om de visste, eller om jag struntade i cencuren.
Men inte Kim inte!
Han tar det, smakar glupskt på det, maler ner det och kastar upp otrevlig och elak kritik rakt in i mig. Och vice versa. Som för att döda, slakta det hos varandra. Högst välbehövligt och otrevligt.
Jag älskar honom för det. Dessutom bangar han aldrig på en pizza, precis som jag.

Mer senare.

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits