Stolpskott

Haha, åh. trott_tjej_21anmäler sig mentalt frånvarande. Min hjärna är inte särskilt funktionsduglig idag, men vad gör det?
Vaknade trevlig när  Bajs ringde från arlanda och vi disskuterade morgonrockar och den framtida twisten i vårt förhållande. Han är min nya plastpappa. Han bah; sry :(
Å ja bah; åh :(
Sedan pratade jag med Wikander och vi skrattade åt hästar och mens och sånt. Vi bah; hahahahaha!
Jag har sagt upp min trevliga lägenhet. Ringde Leffepeffemeffekeffe å bah; Sry :(
Å han bah; Åh :(


Jag har ett par vad är grejen? förresten.

Vad är grejen med morgonrockar? Jag tycker detta värdelösa plagg bör ogiltigförklaras. Brännas. Försvinna.

Vad är grejen med stringtrosorna i Leasy-reklamen? Den när en tjock grislookalike försöker bära upp en tvättmaskin för trappen och på andra sidan står Peter och levererar och installerar, så precis i slutet när mannen i det smarta hushållet kastar in tvätt så kommer ett par gula stringtrosor flygande och han plockar upp dem, granskar dem och LÄGGER DEM I KNÄET. INTE i tvättmaskinen.
Vad FAN är grejen med det? Är det fel färg? (Dessutom har jag för mig att kvinnan, som jag antar är ägaren av trosorna, har en morgonrock på sig. En såndär riktigt, jävla onödig morgonrock som är kort, liten och i satin.)

Vad är grejen med Zakolski? Han ringer å bah: vänta en sekund. sen slutar han prata och jag får lyssna på en onödig konversation mellan grabbar som pratar om ollon och någon är lack men ingen vet varför.
Han gör inget viktigt  och jag tror att han glömt bort mig, men jag vägrar lägga på.
Nu har jag väntat 5 minuter. Han har glömt bort mig.

Han stoppade ner mig i fikan och glömmer bort mig. Vad är grejen, Zakolski, vad fan är grejen med det? Puss.

SERIÖST vad är grejen med mig?

heido

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits