Odd

Det var Lord of the ring möter I Am Legend i mitt huvud inatt. På ett sjukt, äckligt och spännande kinda way.
Jag har haft sex med en ork eller vafan de nu heter. Jag som inte ens sett någon av lord of the ring-filmerna!?
Ändå var han där, tre meter lång och illaluktande å ja bah: Varsego!
MEN JAG GJORDE DET BARA FÖR ATT RÄDDA MIN FAMILJ!
Så jävla o-friskt.

Mm! Come to mama!



Maja är med i metro idag. Check it out! Linnea är i Paris med Petra. Johanna lever livet i fjällen.
Jag sitter med rosamålade naglar, poppar Kimya Dawson, väntar på Så ska det låta och utesluter mingel i morgon, trots att jag vet att jag kommer att gå ut.
Det känns i min hud att jag solat, men det syns inte alls. Dessutom är mina lår större än någonsin. Tänk om man hade ett skellett som tillät löprundor och spinningpass.
Nu väntar Peter Settman på mig.
Later!


Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits