my lesbian lover

Det var en jädra trevlig kväll igår, Vilhelmina. Hatten av!
FörskolanCrew var asdryga och musiken sög i vanlig ordning men minglewise var det top notch! Den underliga karln som påstod sig känna min stora kärlek Ljt. Skitsnygg var i och för sig en nämnvärd blockad för det glada humöret men självutnämnda lifeguards eliminerade honom. Heh. Jag älskar inte Fuck me, I'm famous-attityden. Den klär inte små människor. Dryga, lilla jävla bodenslusk, brinn!
Bäst av allt var nog min reunation med Jonas och Ulf. Eller pappas toyboy. Haha!
'Kan du Bosse göra söta barn? Bra jobbat!' Aaw!

När jag och Ulf vadrat bort nattmörkret, den temporära frustrationen och missad tid tillsammans begav jag mig hemövers och hetsåt polarbröd tills de tog sådan plats i magen att jag knappt kunde andas.
Vaknade på världens näst bästa sätt (bäst hade ju förstås varit om han låg bredvid) med världens bästa människa i örat. Bajs, bajs och åter bajs, vad jag saknar dig, my lesbian boy.

Hurra Hurra för Johanna idag, förresten! Big 21. Dig saknar jag också.

Nu ska jag mata min häst innan jag skickar iväg henne på äventyr i stora världen.
Later!


Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits