Milton.

Jag misslyckas fatalt med oldschoolromatiken och det är så förbannat frustrerande!
Jag tar ofrivillig distans till den och flamsar bort den, den vackra, värmande, våriga romantiken. Åh. Så fort den reagerar med syre blir det bajs.
Förövrigt hatar jag ordet romantik. Det är fyllt av omodert nörderi, något gamalt och undanstoppat. Förlegat och opassande.
Jag avskyr de flesta ord som har med kärlek att göra. De är så använda, som värdelös second hand. Sådant som inte borde säljas vidare, utan slängas.

När allt känns nytt, oanvänt och aldrig tidigare upplevt så går det inte att beskriva med det som redan är sagt och skrivet om någon annan. Min fattiga fantasi kan inte konstruera en inovation av det svenska språket, och jag hatar det.

Allt blir så jävla(aaaaaaaaaaa) blasé. Fuck it!

Prestationsångesten, osäkerheten och den visan. Tra la la la laaaaa.
Nu väntar blommorna på mig. Jag tar med mina tafatta försök till arbetet och hoppas på inspiration. Knappast troligt då blommor hör den söndernötta romantiken till. Assface.
Pusshejjjjj

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits