Jag vill lära mig franska igen!

Åh människor, visst har ni märkt att det är vår? Ni måste ut och lukta på snön som smälter och det upptinade hundbajset. Trampa omkring på alla tröttbruna gräsfläckar tills de bara är gegga kvar av dem och kisa mot solen och nys för det är så skönt. Ut och beta på ängarna, alla glada hästar! Gör det!


Premiärplanterade pluggplantor sur mon travail, tout le jour. Så säger man säkert inte. Doh. Hur som helst, så planterade jag pluggplantor PÅ MITT ARBETE, HELA DAGEN och det är, om något, ett vårtecken. Att promenera in i vårat majestätiska växthus och känna den kvalmiga, jordiga och tunga doften av årsgammal solmull, sedan länge döda plantor och vinter som flyr går att jämföra med den mest utsökta sexuella upphetsningen. Hundratalet pelargoner, primulor och petunior väntade på min kärlek. Och som jag älskade dem!
All of a sudden blev denna två veckor lå(ååååå)nga vistelse i Vilhelmina uthärdlig, allt tack vare blommorna.


maintenant? Tv, mackor, okontrollerbar saknad, plågad längtan och hat mot kriget.
I'm in love with how you feel.

Kommentarer:
Postat av: L

Hello bruden.
Glömde totalt bort att svara på ditt sms för nå veckor sen. Är överlag superkass på det där, fråga vem som helst..
Anyway, vore trevligt att se över en kopp java nån dag, när är svårt att säga.. Är ju omöjligt att planera nåt från dag till dag.. Blä.
Kram i alla fall.


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits