it came to my mind

Eftersom jag är stationerad i soffan de närmsta veckorna (bortsett från toalettbesök och sällsynta vandringr till köket) så har jag än mer tid än innan 'allt' (jag måste hitta ett passande namn på skiten) att tänka. På onödigheter och oegentligheter allt som oftast.

Men once in awhile så smyger sig något av morfinet undanknuffat minne till mig; något uppstoppat här, något annat instoppat där, något inkört någon annan stans och något inkletat, påtvingat osv. (det lät FRUKTANSVÄRT sexuellt.. Oops..)
Men så finns där också förnimmleser av ord. Särskilda, spröda, blygsamma men ändå så direkta ord jag tror jag önskar att jag var medveten om då de sades.
Men kanske, tror jag, lite, oftast, att det var bäst att jag inte var vid mina sinnes fulla bruk då de yttrades.
De lämnade mig sömnlös och ömsom panikslagen-isch, ömsom varmlyckligt småleende-isch.
Still am.

Det kan vara all up in my head, det kaske aldrig hände.
Spela roll; it's keepin me busy.


Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits