Heart of lapland

Håhå jaja. Fem och en halv timma till avfärd och här sitter jag med julafton i magen. Jag vet inte hur eller vad jag ska packa, bortsett från ett par bruna skor och en skitsnygg ziphood, men det löser sig. Mig kvittar det om jag är naken. Folket har liks sett mig i de allra jävligaste av tillstånd. De har till och med sett mitt kiss i påse. (Jag dör lite inombords, av skräckslagen skam då jag tänker på det. Mitt kiss on dispaly.. )

"MITT KISS!!"

Hahaåh, vilket härligt, hjärndött, morfininfekterat, vackert minne.

Jag har förbjudit min kropp att svika mig eftersom jag planerar att stanna i Luleå till veckan. Jag är i omänskligt stort behov av mina hjältars närvaro. Jag slits i stycken av pur sorg vid tanken på MUCK. Det är alldeles för snart.



Wikander fyller år på söndag! Hurra! Hurra! Hurra! Hurra!
Hela världen borde fira, faktiskt.  Hela världen borde fira för att de välsignats att leva i samma värld som honom.
Så det så.


Jag önskar eder en förträfflig helg, så kan vi senare tävla om vem som hade det bäst, om än det är dödsdömt. Jag vet redan nu att jag vinner.


Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits