bortglömt kiss och stora problem

Helvete! Det hände..
Jag fick ett sms med pussar och smekningar som avslutningsfras. Jag ryser fortfarande av obehag.
Det spelar ingen som helst roll hur mycket dirty romance och välmening som gömmer sig bakom orden, jag avskyr det! 'Kyssar' 'smek' eller allra jävla värst; 'hångel'. Äcklet rinner som sand genom hela mig.
Så jag satt gärningsmannen på plats och känner behovet och skyldigheten att offentliggöra detta ogillande som jag är övertygad att jag inte är ensam om.
Vad mig anbelangar får man hellre skriva diverse obceniteteristället för att sött försöka skrädda orden i ett sammanfattande 'smekningar'.
Å tvi vale, vilken pärs! Jag låtsassvettas.

Så har jag hela kvällen glömt bort att kissa. Jag har suttit kissnödig 90% av min trevliga kväll.
Jag vet inte vad ni tycker, men det finns ju sannerligen skojigare aktiviteter än att tömma blåsan?
Ändå har jag försökt muntra upp mig själv vid toalettbesöken, exempelvis 11sekundersregeln, men trots den så drar jag mig för kisseriandet om jag har bättre för mig och kategorin 'roligare än att kissa' är ganska lätt att kvalificera sig till.

Aja. Nya Greysavsittet nu. Roligare än kiss.

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits