suck my dick

Åh, vilket misslyckande. Bara minuter efter jag skrev inlägget började jag kaskad-vomera. Jag mår skit. Jag orkar inte vara sjuk en enda dag till. GE MIG EN NY KROPP!





Fuck yeah. Känner mig mer laddad än någonsin.
Efter en hälso-svacka delux  har jag bestämt mig för att bli frisk som fan och ge gärnet in i mål.
 Mål i bemärkelsen start.
75 dagar till inryck. Otaliga förlorade dagar har passerat och jag har varken tid eller råd att slappa en minut till.
Klockan är sixhoundred hours och dagen erbjuder perfekt löp-väder. 5 km slät terräng för att värma upp min förslappade kropp. Långhelg med mycket fritid innebär otaliga timmar då jag kan pumpa muskler och svettas, svettas, svettas.

Spenderade gårdagen med Ulf, mitt lilla hjärtegull. Terroriserade honom med lumpensnack hela den trevliga middagen på news, och om möjligt än mer hela natten. Höll honom vaken för G.I. Jane, (som den jäveln inte sett?!), mhs.mil.se, ung svensk soldat, ngb, fystester, utb. preciseringar, everything you can ever imagine.
Eftersom jag inte får lov att prata kamoflagegrönt i närheten av flick-kamraterna så passar jag på så snart jag får möjlighet. Och helst hela nätter, som den som just passerat.
Han gick precis, säkert skitless på mig och allt som har med det militära att göra what so ever. Men jag är nöjd.
Nöjd, taggad och längtansfull.

nu väntar terrängen längs Ersboda-slingan. BOOYAH!

Det här gillar vi:
http://www.mil.se/index.php?lang=S&c=news&id=37169

det här gillar vi inte: http://www.varnpliktsnytt.se/granskar.php?id=3387

Det här tycker vi inte så mycket om än så länge :http://www.varnpliktsnytt.se/reportage.php?id=3386

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits