only you

Gårdagens klassfest var en storartad succé. Jag älskar verkligen min klass, utifrån och in, uppifrån och ner, överallt, hela tiden, jämt.
Vi hade världens i särklass roligaste tillställning igår, här i min fina lya. Vi dansade, tjoade och tjimmade. Spelade, drack och umgicks.
Berättade hemligheter, tipsade varandra om än det ena, än det andra, skvallrade och snackade skit om lärarna och så vidare. Allt enligt klassfest-mallen.
Vi frångick dock från vissa klassfest regler, som gråt, spya, hångel, bråk osv.
Vi var bara lyckade och glada hela kvällen. PUSS!

Jag vill inte riktigt skiljas från Klampe-familjen, för det är den absolut skojigaste lilla familjen jag någonsin fått träffa.
Räknade häromdagen och kom fram till att jag gått i hela sex olika klasser under min gymnasietid (vilket absolut inte är något jag skryter om) och Klampe går inte att jämföra ens lite med någon av dem.
Varenda liten kotte är värd allt guld och alla gröna skogar mänskligheten och moder jord kan framställa.
Återigen: PUSS!

Studenten bli jobbig, om än det kanske näst mest efterlängtade i mitt liv.
Jag vill inte skiljas från någon i min fantastiska klass, at all.
JAG ÄLSKAR KLAMPE! :D :D




Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
"våra respektive hus var allas hus."
två nötcreme och en moviebox
hisnande generealiseringar om vår uppväxt i Sverige, av allas våra filip och fredrik

Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
min bärbara tfn


Vad var det senast du såg på tv?
jokk-reklamen

Utan att se efter, gissa vad klockan är?
0041

Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
tvn, elementen, bilarna på e4an i fjärran, nåt random fylllo på gatan och fläkten som aldrig kan hålla käften

När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
jag, tim, pär och love promenerade hem. De agerade livvakter. PUSS!

Vad hittade du på innan du började svara på dem här frågorna?
pratade med min alkoholiserade lillasyster som var på bonfire i vilhelmina. Kul tjej!

Vad har du på dej?
april77 joey thunder jeans, en diesel tischa och en addidas-zip.


Drömde du något i natt? I så fall vad?
sov inget inatt, bara idag, det var ytterst drömlöst.

När skrattade du senast?
just nu, med syrran i örat.
Hon pratar oavbrutet och är asrolig.

Vad finns i rummet där du är nu?
hela mitt liv finns i det här rummet.

Har du sett något konstigt på sistone?
HAHA, skoja inte! Jättemycket konstigt!


Vilken vad den senaste filmen du såg?
Fightclub med grabbarna igårnatt

Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Jag skulle köpa allt som krävs för att förverkliga pappas drömmar, ensamrätt på acnes kollektioner till kicki, minst 5 bilar åt krille och otaliga jorden-runt resor till mamma.
Jag har allt jag behöver för att förverkliga mina drömmar, så jag hoppar att köpa saker till mig själv.

Berätta något om dej själv som folk inte känner till.
nja

Om du kunde förändra en sak i världen, utan att ta
hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?

utan tvekan krigen

Tycker du om att dansa?
inte alls faktiskt

Georg Bush?
jag vill ge dig ett nytt rövhål i pannan

Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
Men inga barn för mig!

Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
Är det något jag vet så är det att jag kommer att lämna sverige.

Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
Tja! Bra jobbat!

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits