destroy

Blir så besviken på  väl valda delar av mänskligheten ibland. Särskilt när folk ska bestämma över andras liv, vad som hänt och inte hänt och hur det har gått till.
Och värst av allt är att jag verkligen inte vet hur jag ska hantera det; förmodligen ska jag inte bry mig om det, at all.
Det är dock en av alla mina svagheter, åtminstone vad gäller detta, att jag kan verkligen inte släppa alla jävla teorier och rykten som florerar.

GE UPP! LÄGG AV! FÖRSVINN!

Det finns ju tack gode jesus ljuspunkter:
42 dagar till studenten och 89 dagar till inryck.
En kombinerad buisness-pleassure-dejt med EvaMarie som jag inte träffat på evigheter.
Lunchdejter på stan
Shopping
Hembesök
Tårta
Massa träning
Samtal med Pliktverket

Så fortsätter jag tagga livet ur mig själv inför vad som komma skall efter dessa korta 89 dagarna som återstår.
De innan dess 42 dagarna är också av stor vikt. Har börjat förbereda studenttalet, skriva på sången och testat mössan så den nästan är utnött.

Och förresten! Nu har ni korsat 50 unika besökare per dag. Kan ni inte ge er till känna? Jag är som nyfiken på vilka ni är?

Nu Heroes!

Kommentarer:
Postat av: linnea

linnea karlsson

i´m a big fan of yours

2007-05-02 @ 17:45:57
Postat av: Hanna

Hej! Jag heter Hanna och kommer från Haninge. Snubblade in på din blogg för ett tag sen och tyckte den var intressant och har läst den sen dess. Hoppas verkligen allt går bra för dig i Luleå! :)

2007-05-02 @ 18:37:12
Postat av: Micke

Tja. Hittade en länk till din blogg på SoldF forum och läser lite nu och då. Intressant!
Ha de bra -Micke

2007-05-02 @ 21:51:28

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits