a real long time

Självömkan, lite ironi och sarkasm.

Sedan i torsdags har jag sovit en natt. EN NATT. Därefter små sporadiska 'insomningar', som snarare borde benämnas avsvimmanden, som varat mellan 1 -2 två timmar. Sammanlagt sedan i söndags har jag lyckats få ihop hela 6 timmars sömn.

Jag är så trött. Jag orkar på min höjd vrida huvudet på kudden så jag kan lukta på mitt eget hår, which makes absolutely no sense. Varför lukta på sitt eget hår när man vill sova?!

Jag har så ont i huden på pannan, för den är så rynkad och skrynklig vilket är bieffekterna av anspänningarna i mina ENORMA pann-muskler. Jag HATAR att pannan är den största kroppsdelen på mig! Det tar sån förbannad energi när den är spänd.
Från hårfästet, som sitter ungefär tre kilometer för långt bak, till ögonbrynen är det en centimeter längre än mellan ögonbrynen och hakan.
Förstår ni hur stor panna jag har? Förstår ni då kanske också hur förbannat ont det gör i huvudet när musklerna i min enorma panna låst sig så hela pannan är skrynklig och mina ögonbryn numer inte är plural utan singularis. JAG HAR ETT KRONISKT UNIBROW FÖR ATT JAG INTE KAN SOVA!

:(

for real, 6 timmar på fyra dagar. det innebär även minnesförluster, ivögsvävanden av sällan skådat slag och en otäck stirrande blick. so i must remind you; Jag är inte farlig, bara trött.

3 timmar till väckarklockan ringer. yeeey...

Kommentarer:
Postat av: linnea

Jag tycker du har en fin panna, det är fult med korta pannor!

SOV MÄÄNISCH!SOV!

2007-05-10 @ 16:45:16

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits