suppose i never ever saw you

Jag vet inte var jag ska börja, så jag orkar inte börja med det heller.
Jag kastar bara ur mig att livet är underbart.

Att spendera all den här tiden som jag just nu gör är lite  bättre än allt tidigare. Igår var jag så full av energi (yet knocked down av huvudvärk som senare överraskade mig) att jag stadade lghtn grundligare än jag någonsin städat nånting tidigare. Jag skurade till och med, vilket var en utomordetnlig bedrift med tanke på avsaknaden av skurmopp.
Jag och Jamie har lagat tonvis med underbar mat. Det är det roligaste som finns. Igår gjorde jag en snorgod lunch: kryddstark linssoppa med färska tomater och kikärtor. Mh!
Och just det; lunch!
Det är ett litet mirakel att jag vaknat så tidigt att jag äter frukost, sedan har så mycket tid tillgodo att jag måste laga både lunch och middag. Och det är lov?!

Förra veckan var lika kort som alla de andra senaste veckorna, men med magsjukan där i mitten så var den inte fullt lika bra.
Lördagen vägde dock upp för vad som gick förlorat. 
Åt även då en god middag, för att sedan fylla på ytterligare med gott vin i sällskap med Jonas och Lina.
Det var 100dagars som stod på schemat och vi firade ordentligt. TC var stället, vi var gänget.
Vad som hände där håller jag för mig själv, men trevligt var det.
Det blev en tidig kväll och jag vaknade pigg, utvilad och sjukt tidigt för att ta mig an livet och lyckan.
Jiho!

Det är väl egentligen allt. Efter det så har rosorna fortsatt falla mjukt från ovan, ägnlarna sjunger sina sånger och alla kläder sitter snyggt. Speciellt de nyinköpta.
hihiiiihihihihiiiihihihhihihiihi.

Nu ska jag hoppa in i min kliniskt rena dusch, göra mig snygg, gå en snabbis på stan och sedan bege mig mot Johanna.

minor highlights:
- En första busringning har utförts.
- 14 dagar återstår av livet som tonåring.
- Jag har ett par nya jeans + vad som ingick i priset.
- Mamma ska komma och hälsa på. Finally.
- Jag ska på opera på lördag. Den flygande holländaren.

Tjarrå!


Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits