daylight comes

image2image3image4image6

De två till höger har jag införskaffat. Den nedre i grått. Jag är nöjd.
Idag har jag planer på att införskaffa en väska och en trenchcoat.

Ännu en tidig morgon, och jag älskar att vakna minst lika mycket idag som tidigare dagar.
Natten var skoj. Somnade gråtandes till det senaste grey's avsnittet, efter ett par samtal som definitivt kommer skrivas in i historien of my life. Hah.
Idag har jag tvättdag, och jag ska ner och tömma första maskinen efter jag slutfört min sjukt goda frukost som jag la ner otroligt mycket kärlek i, och tittat klart på prison.
Vad dagen håller i sitt sköte återstår att se, men mest troligt blir det tattoo-span med Sara, shopping, fika och .. lite annat. :)
Men innan jag beger mig ut p äventyr tänker jag lägga mig i soffan, dricka te, lyssna på pengabrorsan och läsa klart min bok.


-v-


Gårdagen var fabulous. Johanna bjöd på middag; ugnsstekt lax med ugnsrostade grönsaker, och en jättegod päronpaj till efterrätt. Sen tittade vi, Jag, johanna och jossan, på tv och snackade lite skit. Jag och jossan planerade vidare för festen som kommer att bli the happening of the year.
Inte särskilt överraskande ser jag fram emot att hela onsdag, torsdag och fredag gå på systembolaget. Haha.
Har outfiten klar, maten är mer eller mindre bestämd, inbjudningslistan redo så allt som egentligen återstr är att skicka ut inbjudningarna.
Yeyy!


Imorrn kommer mammsi. Sånt gör mig glad, som så mycket annat här i livet.

pusshej

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits