sanity

Maja, mitt hjärta, fyller nitton idag. Liksom igår då jag önskade mig till Linnea, önskar jag mig till henne idag.
Dagligen önskar jag dock att vi kunde sitta tillsammans i en soffa alla tre och dricka te, titta på klungan, mysa och umgås, men det är klart man önskar det än lite djupare dagar som dessa.
Jag är så välsignad att få ha de tu i mitt liv och jag slås ideligen av tanken av hur fattigt livet vore utan dem.
Jag älskar dem, och gränslöst är ett för litet ord. Jag älskar dem beyond human sense.

Jag längtar till Nyköping, min och Majas tripp, och våran reunion. Räds litet av tanken på att det kommer bli än mer sällan vi kan träffas alla tre efter jag ryckt in. Än fast jag inte träffat Linnea sedan valborg, och innan dess sedan hon lyttade (om jag ni inte minns fel. Det var åtminstone långt mellan gångerna) så är jag rädd att det blir än mer sällan, vilket underförstått är FÖR sällan.
Det, kära vänner, är den enda nackdelen jag ser med min värnplikt, and it's quite a big one.

Nåväl, till helgen får jag åtminstone träffa Maja. Och Linnea, henne får jag träffa till Lasses 50årskalas, om inte jag och Maja hinner ner tidigare.

Men först ska jag ut på något konstigt (?).
Jag är lite nervös. Jag vet inte vad jag är påväg ut på för äventyr, men det krävdes tydligen oömma kläder och riktiga skor. Jag hoppas det innefattar lastbil och diverse kraftmaskiner.

Kommentarer:
Postat av: Linnea

Men jag ska ju inte hem på pappas 50 års dag eftersom vi åker till spanien den 6:e :(

2007-06-21 @ 20:16:35

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits