out of the woods

Härliga söndag, härliga helg.

En jädra massa stoj och stim. Sång och dans, skratt och lek.
 Kim-baby får en brosch för bland annat picknick-initiativet.
Det är inte varje dag man dricker vin och äter ostbricka i döbelnsparken.

Jag och Therese tog oss i fredags an vindunken och planen var att attackera droskan. Fastnade dock i det blåa huset på skolgatan och drack lite redbull-drinkar med Kim och Lars. Istället för att gå ut åt vi frasse-mat och skämtade.
Lördagen var fabolous även den. Sov en drömlös, lång och alldeles underbar sömn och vaknade av Kims skräniga stämma. Begav mig ut i sommarsolen och mötte upp Baby, Lars och Ida vid kajen. Handlade frukost på bolaget och sedan gick vi, efter Anton gjort oss sällskap, mot döbelns från sommarens hittills somrigaste tillställning.
Senare blev det fotbollsfest hos Vidar, där jag sölade ner mig innan jag beordrade Baby att möta upp mig så vi kunde spendera våra stålar på Pingvin.
Kaj, Isak, Simon och jag dansade hejvilt till Familjen, och jag var så kycklig och glad.
Avslutade kalaset med pizza och L-word.

Bäst med hela helgen var att jaga fick slå, skirka, skälla och bråka med Baby. Det är det bästa jag vet, by far.

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska ta mig till. Inga måsten existerar längre i min värld. Ingen skola att gå till, inga hemtentor eller uppsatser att skriva. Bara massa ledig tid och solsken, ute, inne, uppe, nere. Jag ska läsa ut alla mina böcker som stått och dammat igen de senaste månaderna. Jag ska lära mig alla lyrics på den fantastiska musiken jag har. Jag ska umgås med min lägenhet så mycket jag kan. Känns obeskrivligt tråkigt att lämna den för sommaren. Tack Gode Jesus finns den ju kvar under hela lumpentiden, men under sommaren kommer jag inte ha ngn tid att spendera i den. Bu-hu.
Det blir bilskola, jobb, träning, italien och sthlm. Inget annat.

well well. Nu ska jag lägga mig i kvällssolen och fortsätta njuta av livet som just nu knappast kan bli bättre.

I morgon ska jag, till Linneas stora förtjusning, klippa av mig allt hår.
Fan vad jag längtar.
Nu vill jag åka lastbil!!!!!!!!!!!!

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits