sex me up

Jag är så frustrerad att inte ens svordomar räcker till. Abourginer är det enda ord jag kan tänka på,  which makes absolutely no sense. Det gör mig förstås än mer irriterad.

Lite halvskojiga och oplanerade fester ägde rum i helgen. Fredagen bestod av en tvåmannafest mig och Kim emellan. Jag lyckades tappa mobilen då jag flyttade mig från ett framsäte till ett baksäte. Annars hände inte särskilt mycket värt att nämna. Dock var det askul, av någon anledning jag inte kan förstå. Kanske för att jag får spöa på Kim i tid och otid. Det var länge sedan nu. (Och mobilen fick jag tillbaka!)
Lördagskvällen dominerades av dansanta iranska brudar och biceps som skall spännas mindre.
Fick kommentaren (komplimangen/förolämpningen?) 'Åh shiiet, vilka snygga porrskor!' .. ...... ......... .. ....
De skorna ställs på hyllan nu, av flera anledningar.
Mycket öl, orientalisk musik och magdans. Gabriella gav mig ett ordentligt peptalk inför lumpen och jag och Magnus catchade up på en balkong.
Även lördagen var en höjdare.
Stort minus är att jag tappat bort sladden till kameraladdaren, så några bilder har jag inte att erbjuda.
Dock otaliga mental pictures som kommer ta tid att få bort.  Dåligt men bra.

Gårdagen var en bakisdag i ordets sanna bemärkelse; vaknade efter 1400, åt en pizza, såg ut som död'n själv, strosade planlöst omkring ett tag, osv.
Avslutade dagen med att iaktta Kim och Bertil (?) då de bytte däck/bromsar/kullager på Kims lastbil och därefter äta ostkrokar, titta på film och slåss.

Öppnade knappt körkorts#¤%&/(/&%¤#"boken, vilket jag fick äta upp idag då jag genomförde förtestet till uppskrivningen. Failade totalt och har nu investerat i ett distanstest som är exakt likadant som det de har på bilskolan. Kommer med andra ord inte lära mig ett skit och jag har kastat bort 200 spänn.

ATVI! ATVI! ATVI!

Körning om 20 minuter och därmed måste jag bosätta mig på bilskolan om jag inte vill få spö av Stefan, som faktiskt har ställt upp otroligt mycket. Synd bara att jag är .. ..som jag är, med svårigheter att uppskatta påtvingade skitsaker.

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits