my sundrenched world

Om idag hade vart ett kasettband hade det varit ett balndband, som fan.
 
- Uppvaknandet är, i min värld, aldrig trevligt. Så det var dåligt.
- Duchade för första gången på två år, så det var bra.
- Åt frukost - bra. I solen dessutom -Asbra.
- Drog till hotellet och kom 10 minuter försent till uppskrivningen - dubbeldåligt.
- Kände mig värdelös och oengegerad - sämst.
- Klarade uppskrivningen - bra/överraskad. Jävligt obefogat. Att jag klarade den alltså. Sick.
- Blev kärvänligt utskrattad av Stefan och därefter uppbokad för uppkärning någongång nästa vecka - ...?
- Blev bjuden på lunch på Sanjas - bra
- Blev tvungen att jobba - dåligt
- Det var inga kunder - dåligt
- Jag fick 4 timmar i solen istället - bra!
- Frida dök upp - Så jävla kul!
- Vi gick på bolaget och käkade därefter på frasses och catchade upp - Ultrabra.
- Mötte upp Johanna och drog på fotbollen, trots allt. - mjamjomjö
- Jag ringde Tim och bekräftade för 578de gången att de kommer i morgon. Dessutom kommer Love!
- Kom hem och kände mig trött - Bra. Sällsynt.
- Fick inte tag på Baby - Kiss
- Baby ringde - Puss.

Well. Jag är så trött, så trött. Och inte blev det någon vidare träning idag heller. Ett par promenader fram och tillbaka, men that's all.
Orkar inte tänka på det. Allt jag orkar tänka på är att få sova. Upp och köra klockan 7. SUG MITT HUVUD UR LED!
Grinade idag, igen. Twice!
När mamma tog i i överkant med gratulationerna och jag inte tog emot dem med öppna armar och krävde en förklaring till varför jag inte var glad.
Samma sak hände med pappsen. (Alla ni andra fick bara vara med om ultimatbra skådespel.. .... . .. ... . .)
JAG TYCKER BARA INTE ATT DET ÄR NÅGOT ATT GRATULERA FÖR.
Och hade jag fått välja hade jag tagit det senare, och inte nu när det tar upp precis all tid då det är möjligt att göra något annat.
Jag kunde ha åkt till Italien, jag kunde ha åkt på träningsläger, jag kunde ha åkt till norge, jag kunde ha åkt till kebnekaise, jag kunde ha haft ett socialt liv osv osv.
Men bara för det här förbannade körkortet så hinner jag inte med ett jävla skit. =)(/&%¤#"#¤%&/()O=P)(/&%¤)Ä(Ö/LR&K(I
Så nej, jag tycker inte att det är värt det. Jag tycker inte att det är roligt att köra bil.
Det finns två anledningar (en och en halv)
- Pappa betalar (sommarens ledord)
- Lastbilskort (men det kommer jag säkert inte få ta heller, eftersom det bara är vissa i lule som får köra.)
Onödigt, värdelöst och dåligt.

Åh, nu blev jag på dåligt humör. Hejdå.


Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits