about you and me

Värdelös dag. Somnade vid 0700 och vaknade 1730. Så det är ju inte ens en värdelös dag, det är en värdelös kväll. Något säger mig att det inte kommer att fungera så bra i värnplikten.

Vad som var min dag och er natt var om möjligt än mer värdelös. Fan vad jobbigt det var, rent ut sagt. Jobbigt och värdelöst.
Det var a shitload of ångest, saknad, irritation, besvikelse och allt sånt man aldrig riktigt ska tala högt om.
Jag orkar inte bjuppa på vad som försigår i mitt huvud nattetid. Ni får gissa, eller skita i det.

Lite roligt var det att köra pappas buss för första gången. Det är stor skillnad på att vara tolv och låtsasköra den samtidigt som man låtsas att det är en ambulans och köra den på riktigt.
First of all gick inte sätet att styra fram så jag satt knappt ner utan fick halvstå för att nå pedalerna. För det andra är ratten ungefär lika stor som jag och saknar dessutom en sån smart knopp (nå får jag säkert spö av Kim bara för att det inte heter 'knopp' utan typ 'styrreglagehållgrej' eller nåt.) som finns på lastbilsrattar. Så måste man köra på jättehöga växlar och den accelererar lätt så innihelvete osv osv.
Kicki skrattade så mycket att hon kissade i  passagerarsätet. Jag svettades så mycket att man skulle kunna tro att jag kissat i förarsätet.
Håhå jaja, vilket äventyr det var.

VAD LÄNGTAR DU TILL? Inryck, rutin och värde
VAD HÄNDER I HELGEN? Umeå kanske.  Östersund kanske.
VAD HAR DU PÅ MACKAN? allt möjligt. Jag äter för mycket mackor.
VAD HAR DU I GLASET? Vatten. Men jag föredrar gainomax i tetrapak.
BÄSTA HANG-OUTET? Jag har glömt hur det är att hänga ut med vänner. Skulle väl vara hos Kim om jag måste välja ngt. Jag gillar att hänga hos Kim.
DIN FAVORITSYND? Jag älskar att mörda.
VAD DANSAR DU TILL? Justice - dance
VAD LIGGER PÅ NATTDUKSBORDET? Jag har ingen aning. Byter säng så ofta, så jag har inget nattuksbord. Allt ligger i väskan.
VEM SUGER MEST? åh. typ alla.
VEM SKA STÅ MOT VÄGGEN? Jag.
VEM KOMMER STÅ MOT VÄGGEN? Jag.
VAD ÄR DITT STÖRSTA PROBLEM? Oj. Where to begin? Jag har tappat stinget. Det summerar det rätt bra.
HUR MÅNGA TIMMAR SOV DU INATT? Inte en enda. Jag sov idag ist. Värdelöst att vara vaken liks.
NÄR DRACK DU ALKOHOL SENAST? I natt vid datan.
VAD SKA DU GÖRA IKVÄLL? Jag kommer förmodligen inte att sova. Träna I guess. Ingen kondition, enbart styrka.
VAD GÖR DU NU? Slösar tid, väntar på att ngt ska hända.
VAD BLEV DU IRRITERAD PÅ SENAST? MIG SJÄLV!
HAR DU ETT JOBB: mja mjo mjö.
VEM VILL DU TRÄFFA NU: Jonas Berglund
VAD SKRATTADE DU ÅT SENAST: Mig själv när jag skulle köra pappas buss.
VAD GJORDE DU I FREDAGS: Tog körkortet
TIPS PÅ EN BRA SAK: skaffa ett liv
HAR DU ONT NÅGONSTANS: nej
FOLKÖL I KYLEN: Nej, inte det.
NÅGON FLICK/POJKVÄN: Nej men gud bevars! Låt mig slippa!
NÅGRA KÄRLEKSPROBLEM: Nej men gud bevars! Låt mig slippa!
DUSCHAT IDAG: inte idag heller..
NÅGON KOMPIS SOM SNARKAS: MEN KIM SNARKAR FÖRDAN NÄR HAN ÄR VAKEN.
BRUTIT MOT NÅGON LAG: Several times. Breaking the law, breaking the law! Hårdrock!
VARIT I SLAGSMÅL: Mjoaeae
VAD HAR DU ÄTIT IDAG? fil och hallon. och två smultron.
VAD SÄGER MAN?: amen seriöööst? eller amen lägg aav!
TROSOR? Kalsonger
KALSONGER? som sagt..
NAKEN? Nej fy!
VEM ÄR SNYGGAST? Jag?
TJEJER? brudar! Rakade brudar!
KILLAR? Jadu.
KUK/FITTA?
det är genitalier
BRÖST? mina har expolderat. Hahah! DE ÄR FÖR STORA! TA BOOORT!
TÄNDER PÅ? krig
VAD SKA DU GÖRA NÄR DU ÄR KLAR? kika på allsång med pappsen. äta nudlar kanske.
VAD VILL DU HA JUST NU? sex
SNYGGAST I SKÅNE? inte fan vet jaaaaag!?
SNYGGAST I ÖSTERGÖTLAND? se ovanstående
SISTA ORDET:  balle balle balle!

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits