there's somethings i can't go without

Försöker fokusera på 1700-talet, av den anledningen att jag 'bör' eller allra helst 'skall' för att nå till stjärnorna enligt  Benny Bergman.
Utan någon större framgång dock. Jag skiter faktiskt i Bennys stjärnor, och jag struntar i spinnrockens utveckling under åren mellan 1760-1765, och hör sen!

Cashen som jag hade räknat med skulle rulla in, så det ska gå b ra i helgen, uteblev.
De kommer på måndag, lagom till allt det roliga är över.
Hade gärna sett mig själv tillsammans med goda vänner med varsin öl på Pingvin.
Men icket!
Det kan enbart förverkligas om inträdet sänks till 10,54 sek, och ölen inkluderad i priset. Jag har tappat tron för länge, länge sedan.

Men vad gör väl det? Jag har en helkväll med Lennart och Martin att se fram emot.
 (HAHA! Det är sömnbristen. Linnea och Maja är vad jag menar.) Vi ska dricka te (och förmodligen pissa en hel del), äta thaimat a la Maja och chill out max, relax all cool, shoot some b-ball outside of the school. Typ. En hel del tvätt har jag också att se fram emot. Och dammsugning. Och upphängning av gardiner. Och förhoppningsvis flera, flera timmar i soffan.
Jag gillar att ligga i soffan.

Förövrigt är mina knogar trasiga, muskler ömma och psyke helt inställt på att upprätthålla en stadig gard. Lilltyson är pånyttfödd, muhuhuhuu.

Tillbaka nu, till 1700-talet. Jag älskar inte 1700-talet.

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits