boy of melody

Idag så känns besattheten mer obekväm och inte särskilt klädsam. Faktiskt bara pinsam, men jag orkar inte ta tillbaka gårdagens inlägg.
Jag kan dock kliva undan, och påstå att jag inte längre kan ställa mig bakom uttalanden som 'en hemlig förälskelse i den vackra, vackra människan' och 'jag hånglade med mina drömmars man'
och även den kanske mest patetiska 'undra just hur många förfester vi pratat om denna omänskligt vackra människa'.

ibland förtjänar jag ett kok stryk, en ny brain och en resa tillbaka i tiden så man kunde ställa vissa saker och ting och personers uppfattningar till rätta. åååhååhåå.
Nåväl. Att älta har aldrig gett något vidare resultat.

Mahaahaa, att jag orkar vara såhär sjukt bitter?! Ångest för bakfylleångesten. Och i morgon blir det ångest till ångesten för bakfylleångesten.
Det var en trevlig kväll, den där sista av 2006. tack och hej. slut.


Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits