at least it was

Min älskade syster har vart hos mig hela helgen, som inleddes med en fruktansvärt dyr, men minst lika trevlig klassfestliknande tillställning på pipes.
 Dessvärre gjorde hon vissa efterforskningar kring den flertalet gånger nämnda, och hemliga lilla förälskelse jag har.
Tack?

Nåväl, det var en parentes för att understryka att jag inte efterfrågade något. Okej?
Haha.

Åter till den klassfestliknande tillställningen; Väl utvalda personer ur Klampe samlades på det för mig hittills outforskade Pipes för att äta billlig buffé och ta 'en öl'.
Jo tjenare. Sexhundra spänn, otaliga avslöjade hemligheter, lite hångel, mingel, skratt, sexsnack och toalettbesök senare så hade vi en, på papperet, klassisk klassfest deluxe.
Det enda vi saknade var spyan och tårarna. Thank God.
 Kring 2300, vilket dock kändes som 03.00, vandrade jag och min syster hem med nyinköpt karra mot en helg i soffan.
Där har vi sedan legat utan att förflytta oss, med undantaget för pizzainköpet då vi vandrade hela 100 meter, tur och retur.
Värt att nämna är också nikotinets frånvaro i helgen, vilket resulterade i sömnlöshet, svettningar och grav irritation och känsloutbrott.
Nu är jag åter balanserad, i form, på topp.
Väntar in tiden, som återigen jobbar emot mig, och återstoden av dagen tänker jag ägna åt historiaprov, dammsugning och boxning.
HOOYA!

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits