the sweetest downfall

Än har jag inte tagit mig till Umeå. Jag skyller på att jag saknat att vara hemma så förbannat mycket.
Igår var det hemmadag deluxe. Plöjde mig igenom dreamgirls, get rich or die tryin, the queen och gamla godingar som cars, beyond borders, och typ niohundratolv andra filmer.

Ser fram emot att landa i umeå. Ser fram emot Maja och Antons nya lya. Ser fram emot den mer än vad jag såg fram emot min egen. Ser fram emot att få hänga med Lina och uppdatera mig på läget. Ser fram emot att
det är alla hjärtans dag och jag har en sjujäkla plan för hur jag ska tackla ner den och lämna den blödande på marken.
Något jag däremot inte ser fram emot är skolan, för bara tanken på skolan får mig suicidal.
Det blir förbannat tungt att sadla om från dagsformen till formen jag borde vara, vilket måste ske om bara tre timmar.

Svettigt.

Nej, om man kanske skulle börja packa.

fuck off och dö.

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits