tell me sweet little lies

(ALLTSÅ SERIÖÖÖÖST NOLL TIMMARS SÖMN INATT! GÖR DET INTE!)

Allt som får plats i mitt sömnlösa huvud är; Hur snygg måste jag vara idag för att väga upp för hur ful jag är i kroppen? 
I kroppen är jag sömnlös, öm, slö och trött.
Ska jag go all the way och let it shine trough med morfars randiga lånkisar, en sunkig tröja som är upphittad i nån soppåse märkt 'pappas kläder som han ångrade att han köpte 1852' och ett par av mammas 'men de är ju så sköna att promenera i' -skor 
ELLER
ska jag balansera upp kroppen med ett oemotståndligt yttre och låta märkesbögen i mig go creative?

Ouff. Att ta beslut såhär på morgonkvisten är krävande.


http://mariakarlson.blogspot.com
2FBS.pixbox.se

mood of today:

Bonde do role - office boy
-''- - James Bonde
bitchee bitchee ya ya ya - f''k friend
peaches - two boys for every girl
-''-  i'm the kinda
och alltid, oavsett humör;

Justice - DANCE

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits