slides

Så var juldagen över.
Och annandagen också för den delen.

Party-Karlsson d.ä., a.k.a. Linnea och jag tog gammsaben till Östersund för att svira till det med kändisar och visst löst folk.
Väl där dök a Jossa upp och vi drack vin och uppdaterade oss på varandras liv innan det var dags att rulla mot le krog.
Det var ungefär nitto år sedan jag var ute och dansade och umgicks med flickor så jag var lite nervös och vilse till en början, men fann mig snabbt då både Kalle Kalle, Sahlin och Ögren dök upp på marites dansgolv.

Åh fniss, det var en fin kväll, bortsett från avslutet. Men sånt händer när man nyper 13åriga brats i baken och skrattar åt deras frisyr, i guess.
Thank you, Linneadarling för att du tog med mig på östersunäventyr!

Snart är det nyår och jag borde bege mit till Umpe för att styra upp, om jag orkar. Mot Bryssel bär det av den 1a, och det med nattbuss till sthlm. Så en minor konflikt mellan common sense och partybrullan i mig som säger mig att en partynatt i Umeå på nyår kan bli trist för kroppen dagen efter.
Vi får se. Jag vill träffa Umeåfolket (OCH TINNY!).

Jag är taggad på livet iallafall.


Maja min Maja, jag blir så stolt och glad. Känn inspirationen gott folk!
Låt denna fantastiska människas ord ta plats i era huvuden och plantera sig där.

http://svt.se/svt/play/video.jsp?a=993891

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits