Enchanted

Ååh! Bubbligt, pastellfärgat och fnissigt.
Jag har tittat på Disneyfilm och min bristande verklighetsuppfattning pushades över gränserna.
Det är så fantastiskt med Prinsar och Prinsessor och talande smådjur och antagonister och magi. Haha!
Tänk vad fint det vore om omgivningen förvandlades till en färgsprakande musikal så fort en sinnenstämmning starkare än vardagskänslan tog vid?
Haha åh. Så fint.

Powerballader och happily ever after FTW!

Nej vet ni vad, om man skulle plocka ner sig själv till verkligheten igen.
Jag vill inte vara någon prinsessa och prinsar klarar jag mig utan.
Jag vill kriga och så har jag 2.FBS. höhö!

Jag pratade i sömnen idag.
Med pappa.
Och pappas kompis.
Och det var ytterst underligt.
För jag hörde honom fråga "Var det gott?" och denna fråga ställdes inte till mig bara i närheten av mig där jag låg och drömde mig bort.
I min lite sömndruckna hjärna tolkades detta som "Vem har kommit med lådorna?".... Såklart!?
Så jag började gladeligen berätta att de här lådorna har Kallekalle kommit med och det är mandariner i dem. Om ett tag kommer Maja med chokladlådorna så han behöver inte oroa sig.
Då skrattades det och pappa klappade mig på huvudet och förklarade för Kenna att jag var väldigt trött efter allt som hänt och att jag ofta pratade i sömnen, varpå irritationen steg hos mig.
Varför är det så svårt att fatta varifrån lådorna kommer ifrån? Så jag pratade på ett tag tills jag vaknade till ordentligt och frågade pappa vad det var jag pratade om.
Lattjo!
Har förövrigt drömt jävligt underliga drömmar på sistone. Mamma skulle ha tvillingar och lieutenant sunshine och jag simmade isvaksbana på mormors bakgård varpå han svall opp till det oändliga och blev någon sorts superherokindaguy. Och vi kramades farväl genom mormors badrumsfönster medan änglarna sjöng i fjärran och rosenbladen föll från ovan.
Vackert!

Well, knappa två timmar kvar innan det är dags att bege sig mot Umeå, nyårsfirande och shopping.
Kanske fördriva tiden med lite hälsningar och dylikt?

Björn Gustavsson: Jag är upp över öronen, totally and completely, truly, madly, deeply, forever and ever in love with you. Du får mig!
Spice Girls: High freaggin' five! Så jädra nice att ni hittat tillbaka till varandra, grrls!
Viktoria Silvstedt: Jag ber om ursäkt för att jag inte förstått ditt riktiga efternamn förrän nu, men erkänn att SILVERSTEDT klingar lite bättre? Tack för att du finns och får alla oss andra brudar att framstå som genier. Puss.

Pojkhumor
13A. Jag saknar dem. Det var (ÄR!) ett jädra trevligt logement.
sunshine,  reasons to live osv. Favoriter!

Hejdå!

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits