lets pretend

Aamen tjena.
Återigen en av dessa dagar då drivkrafterna jag annars lider brist på, löper amok. Fixar allt möjligt som jag tidigare lagt på hyllan.
Har bokat in mig på bilskolan, ordnat möte på försäkringskassan, letat rätt på den försvunna studentmössan, bokat tider om än det ena än det andra, ringt runt, kollat läget, fixat, påtat, donat, grejat och gjort klart.
Bockar av skolarbetena som inte blivit gjorda, mejlat runt ang. boken, skolmöten och balbiljetter, Fixar inköpslistor och gamla hederliga 'att göra'- listor inför studentkalaset.
Fan, vad jag får saker gjorda. Hinner dessutom med umgänge, mat och att sova middag. Däremot sover jag inte så mycket natt, men det är en småsak.
Har missbrukat påskmust, karra och mammas mat så lagom till min hemkomst i Umeå kommer jag att vara iaf två storlekar större med mitt mysiga påskmull.
Hursom, bodycenter ikväll där jag ska lägga på mig ytterligare kilon, men i muskler. BOOYA, som vanligt.

Alla jävla horoskop snackar kärlek, och att jag som vädur ska 'se mig om efter en ny sorts män. Vidga dina byer. Prova något nytt.'
Haha! Fuck you. Säg något intressant om karriären istället för att snacka bull.
Har återigen entrat den underbara tidsperiod som inte har någon cyklisk förklaring, då jag stenhårt kan fokusera på mig själv och vad jag vill, ska, måste och önskar och hoppas och whatever. It's aNice!
Träning med fokus på framtiden; orkar pusha mig själv längre, hårade och jävligare.
MVG'n, rullar in och gör de inte det så fixar jag det ändå. Lägstanivån är VG, vad gäller allt i livet, vilket alltså betyder att ett VG i whatever, både i och utanför skolan, innebär IG.
Det är gött.

Nåväl, enough with the selflove, jag vet att ni irriterar er på det. Jag irriterar mig på det. Fuckers som ska hävda sig själv hela tiden är vad ni är.
mehenehenheeenehe.
Nu ska jag fortsätta fixa.
Tja!

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits