know all about it

Jag vet inte hur jag lyckades. Eller jo, jag hetsade på nollorna när jag skulle knappa in varorna i kassan.
Men 64 laxar!? Det kändes onödigt. Dessutom på en gammal kassaapparat där man inte kan makulera eller göra felslag.
Inget man direkt kunde komma undan med.
'Maria, det saknades 64tusen i kassan idag. Vet du något om det?'

Äsch. Småsaker. Jag trivs förträffligt bland alla gamla tanter och farbröder som alla kallar mig för lill-bosse. hö-hö.
Köpte, hör och häpna, en helnice goretex-wannabe till jacka idag. Och tre träningstoppar. Kom väl till användning eftersom ajg och pappa skulle ner på bodycenter.
Körde hans pass, fast lite bättre, lite hårdare, lite tuffare. Efter det var jag helt död, since pappa mest tränar kondition, vilket inte är något jag kan skryta med. God kondition alltså.
Fuck, vad jag sprang och cyklade och rodde långt och jag är så jävla nöjd, och jag måste puscha alla skrytknappar jag hittar hos mig själv och hosta upp det i skriven text såhär. YEAHHHHHHHHSSSS!
Nåväl, var rätt död som sagt, och medan pappsen duschade joggade jag ner, då dök Annika upp och slet in mig på muskelspinning, eller vad det nu hette. 75 min till.
I morgon kommer jag inte vara lika tervlig med tanterna och farbröderna.

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits