i'd like to know if

Vilhelmina. Jag har lyckats begränsa det till pappas hus, mammas hus, PK's och joggingrundan.
Det är skönt att jobba och man slipper tänka på allt det där som är lite för stort för att ens försöka greppa.
Längtar tillbaka till Umeå där jag verkligen kan jobba stenhårt med försvarsmekanismerna förskjutning, regression och förnekelse och istället ägna mig åt att de små problemen som räkor, Richtmans dödsuppgifter och vart studentmössan tagit vägen.
Här blir det lite för närgånget och påtagligt, om än flyktigt och alldeles för stort.
WHATEVVAAAHHHHH.

DragonX var bra. Satt nästan som klistrad. Mormor blev lite uppröröd och uppfattade det som att jag skulle göra samma utb. som jägarna och jag var emellanåt tvungen att förklara min tjänstgöring för henne.
Något som slog mig häromdagen var rädslan för omplacering iom. att jag inte har ngt körkort än.
Planen är ju att ta det månaden mellan student och inryck, men min älskade bror kastade de planerna i soptunnan. WTFgör jag om jag inte får ngn chans att ta körkortet och därmed blir omplacerad?!
(yeahwell, jag  kör på stenhårt på den placering jag får ist. men ändå?!)
Aja  SVT2 söndag 15 april kl 20.00 sitter jag bänkad iaf. Dokument innifrån: Ung svensk soldat.
http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=67816&a=802265&lid=puff_802298&lpos=lasMer
OBSERVERA att ordet KVINNOR inte förekommer i texten, enbart UNGA MÄN omnämns. Irriterande som satan.
!"#¤%¤#"!#¤%&!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

dragonX-länken btw. titta på dokumentären!
http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=61757&a=797852&lid=puff_800521&lpos=lasMer

Kommentarer:
Postat av: linnea

varför kastade han dem i soptunnan?

2007-04-11 @ 19:02:26

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits