he kissed me 'til the morninglight

Måndagen blev till och med bättre än väntat.
 Kände mig sådär löjligt nöjd när jag, i tid(!!!!!!!), promenerade mot engelskan. Väl där var det mest bara att sitta och dola på tills det blev lunch.
Tog helgen i snabba svängar med Lina, sedan foto och en förbaskat seg eftermiddag.
Det enda som gjorde det bra var mitt humör och den snygga praktikanten som är en klon av Winona Ryder.
Stirrade ett tag på henne och försökte planera vem jag ska dokumentärfota, utan resultat.

Fick ett mejl av Ida från Skellefteå som gjorde mig glad, så glad så mycket gladare än jag redan var. För det första är hon en av de största intressenterna till boken, och för det andra ska hon ha barn i maj. Jag blev så glad så glad.
Hon kommer att bli världens bästa mamma.
Gick därefter hem och upptäckte en müsli jag glömt bort och gjorde en lite slapp men snorgod middag, sedan mot USM och lite pump. Kände mig så jävulskt bra efteråt att jag joggade till ersboda och köpte äpplen.

Och nu är jag hemma.
Och jaha tänker ni, och juttejutte säger jag. Jag är nöjd och glad för allt jag behöver finns så nära, så nära att det är läskigt.


Har hela dagen försökt komma på vad det heter när ord är likadana om man stavar dem baklänges, men jag kan inte komma på det. Fan vad det är irriterande.
Tack gode Jesus räddade Viktoria min kväll; det heter ju förfan palindrom. 
Jag hittade ett sjukt kul (men det är inte så kul, jag är bara trött) Märk stupid abrakadabra: ur fin ränsel lyfta rappa japaner samma mimosa som i mammas rena pajapparat fylles när ni fruar bada karbad i putskräm.
haha, så jävla meningslöst!?
Så meningslöst att tänka på palindrom överhuvudtaget, när det finns så mycket annat trevligt att tänka på.
Något annat jag funderat på var att det var länge sedan jag använde mig av det rätt skojiga ordet 'knallpulver'.
Länge sedan jag använde knallpulver överhuvudtaget. Kanske något man borde ta sig för att göra inom en snar framtid? Vore skoj.

Innan jag tar mig an all världens muslimer ska jag duscha så det står härliga till. Jag ska dansa och skvätta ner hela badrummet och sjunga och tjoa och tjimma, för duscha är så härligt och det borde man fira med sång och dans varje gång.
 Sedan vill jag, helt ärligt, hångla mig till sömns.


oftast på tallriken: broccoli
bästa klubben: typ folkets jubel eller pingvin
då vet jag att jag är kär: smsen och stalkerfasonerna
detta gör jag när jag är ledsen: det avsöndras saltvatten i särskilda kroppsöppningar i ansiktsområdet 
hit går jag helst: hem till mig eller hem till dig 
bästa presenten jag fått: Maja knäcker alla på presentfronten.  
älskar att ge bort: jag bara älskar att ge bort mig till dig
skor: nyinköpta. Just nu älskar jag sönder mina tigrar. jag hoppas döden tar alla moonboots.
jag spelar: hårt och orättvist med folks hjärtan
innan jag somnar: brukar jag styra in drömmarna på rätt väg 
efterrätt: ett äpplei 
dagens lögn: 'vad duktig du äääär!!' 
ditt rum är: en lägenhet jag älskar men numer har lite mindervärdeskomplex för. 
din hobby: springa, shoppa, pumpa, festa och hänga. 
vad är det för veckodag: snart tisdag 
vad åt du senast: en go limpa med tomatmarmelad 
vem fick du mail av senast: Ida bodin 
vem fick du sms av senast: Säg det. Det var i lördags och minnet sviker å det grövsta 
manchester eller jeans: men död åt manchester, länge leve jeansen! 
sover du naken: nej fan, det är äckligt. 
vad gör du när du inte kan sova: bloggar obviously 
brukar du laga din egen mat: ja.Tillsammans med Jamie Oliver. 
vinyl eller cd: vore coolt att säga vinyl, men det vore en lögn. Jag använder mig knappt av cd heller. blir mest datapata 
när du blir gammal, bor du i stan eller på landet: i vita huset

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits