exploding

Ja jävlar, man fick vakna en dag till.
En söndag, fylld med sol, smoothies och påskmust. Hade allt vart som det var innan helgen hade jag också sagt 'men dessvärre den här jävla projektrapporten'.
Men eftersom allt inte är som det var innan helgen så säger jag istället och 'dessutom projektrapporten'. Tänker inte överdriva och låtsas som att det är roligt, eller upplyftande what so ever. Men jag gör den gärna klar så jag kan gå vidare i liv och skola.

Lite extra mörkrädd lyckades jag somna strax innan 5snåret i morse. Kan också berott på draget från köket och de futtiga 15 graderna i lghtn. Ju längre tid som passerade desto mer insåg jag vad som faktiskt hänt och ILSKAN visste liksom inga gränser.

Måndag i morgon. Stor och spännande, i en kanske alltför positiv bemärkning.

blabla. I'm alive and kickin'. Känns värt.

Kommentarer:
Postat av: linnea

DET ÄR SJUKT!

2007-04-22 @ 20:02:26

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits