you've made a fool of everyone

Listen up people!

Jag skulle vilja att var och en av er skrev ett mail till mig om vad ni skulle vara intresserade att läsa om i min bok!
 Det kan vara vad som helst:
hur många (eller få) jag legat med, hur jag resonerar när jag köper laktosfri mjölk och inte vanlig, trots att jag inte är laktosintolerant, varför jag har vissa jeans vissa dagar, vilken drink jag tycker bäst om, vad jag gör när ingen ser på, vad jag heter i andra namn, vilken min favoritfärg är och varför, hur många armhävningar jag orkar göra, varför jag snusar, hur mycket pengar jag lägger ner på kläder i månaden, hur jag lägger en makeup inför en fest, vilka tamponger jag använder, hur myket godis jag tillåter mig själv att äta, vilka mina drömmar är.. Ni fattar,  vad vill ni läsa om? 

[email protected]



Fysiskt tung dag.
Vaknade av Linnea och Lars vilda knackande på fönstret efter en natt med mardrömmar, kallsvettningar och snor och tog emot nyckeln som krävs för att utföra helgens uppdrag; kattvakt.
Eller åtminstone Kattmatsutdelare till Kompis, Morran och den tredje jag helt glömt namnet på.
Shame on me.

Har suttit i lghtn och kollat på Grey's anatomy med undantaget då jag tog mig till ica för att handla karra och frukt inför kvällens ytterligare stillasittande.
Funderar på att åka till Skellefteå och titta på hockey med min bror i morgon, men då måste jag åka så tidigt och städa och komma i säng i tid och åka buss och klä på mig och vara social och allt det där jag verkligen inte orkar.
Jag tror jag nöjer mig med det som erbjuds här på hemmaplan.
Måste dessutom skriva, skriva, skriva.

Har ingen aning om var jag ska börja, hur jag ska göra och varför.
Vafan ska jag skriva om, egentligen? Ska jag skriva en bok som håller länge, eller en bok som är aktuell for the moment?
Har redan börjat tappa tron, och det är inte särkilt lovande.
blaaaaaaökdjflaidjla,dsmakld. Kan inte ens formulera mig ordentligt längre.
shitpissfuck.

Äsch, något trevligt kanske?
karamellerna var goda, jag har ett bröllop att se fram emot och allt ska bli bra.

back to writing.


Kommentarer:
Postat av: josse

skrutten heter han ju!


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits