wash away

Jag har inget försvar för gårdagens förnedrande, oh yes you heard me; förnedrande, inlägg.
Bakåtsträvan, totally.
De kommer sällan numer, de där kvällarna, vilket jag är evigt tacksam för. Jag har viktigare skit att ta itu med.

-Svensson hälsade på idag. Vi hade morgonen för oss själva, tog senare en lunch på stan och minglade runt.
Jag LÄNGTAR så otroligt tills hon kommer hit på heltid. Cindy-fuckin'-rella, ta dig där bak, ty Linnea; she's the best, fuck the rest.
Vi minglade, förövrigt, in på Red Dragon. Ne-he-r-vo-si-te-heet!
Har ritat om tattoon för trehundratjugoelfte gången, målat den i bläck på min arm  (det var jävligt bra genomtänkt eftersom vi bara har t-shirts på jobbet. Heja, heja!) och kommit fram till att jag komponerat ihop den snyggaste tatueringen i stan.
 Och vad passar bättre än den snyggaste tatueringen i stan till den snyggaste bruden i stan? Jag bara undrar.
Den 11 är det dags. Det blir dyrt.

-Ingen löparrunda ikväll. Träningsvärken är från underjorden, vilket ger mig o-så-bra selfconfidence inför inryck. Men vafan, jag har 10 månader på mig.
JAG SKA BLI MILITÄR HÖRRNI! Woooh!
Jag vet, jag vet, för vissa är det fullständigt oförståeligt, men jag kan knappast bry mig mindre om vad ni tycker.
För mig är det en dreamcometrue och en motivation att stiga upp om mornarna.
Hell, jag ska rädda världen och måste lära mig hur saker och ting fungerar, då främst jag själv.
 What better way?

-Att blogga är så jävla hett. Sure thing, alla säger att det är so last season, men nu säger jag att det är so right now, okej? Privatbloggar is the shit.
 Klickbloggen å andra sidan är fullständigt värdelös. Tjejerpastureplan likaså.
Sorry gals, men jag gillar det icket.
Jo visst, de skriver om sina jobb och alla häftiga och snygga människor på sture och skvallrar och funderar över vilken färg på läppglanset som passar bäst när solbrännan börjar blekna, de berättar om senast de slingade håret på drottninggatan81and so on, men det går inte hem, inte hos mig.
        Och jag kan väl erkänna en underliggande avundsjuka; jag vill också vara smal, snygg och lång och mingla med bratZzZz och dricka dyra drinkar och göra listor över otrevligt stureplansfolk. But still?! 
      Jag gillar personer som lämnar ut sig själva istället för att skriva om andra.Kan förvisso känna ett mindervärdeskomplex vad gäller tema på bloggen.
 Everyone har något alldeles särskilt som ligger dem varmt om hjärtat; själv bara fläker jag ut mig själv.
Men jag gillar det; mitt största intresse är Sara Maria Ulrika Karlsson and was' happenin' around her.eller njae, inside her är kanske mer rättvist. kanske.
Men vad vet jag, kanske vill ni hellre läsa om senast jag klippte mig?
Det var på Linneas bakgård någon gång i början av augusti. Jag permanentade mig också. Blev nöjd.
Senaste klädinköp?
Sist jag var hos mormor: whyreds Kirsten grey-byxor, strayboys dixie-t-shirt och filippaK's niki silver button pants.
Sist jag festade?
Vilhelmina 15-16/9 på hotel wilhelmina och Krogen.
favoritläppglans?Langom juicytube: berlingot
Snyggaste brud jag vet? Shannon Sossamon, Caroline Winberg och Katherine Moennig
Snyggaste grabb? Jake Gyllenhaal, Gustav Norén och Nis på sthlmsgruppen


need more?
well ask me.

nu ska jag sova. 

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits