the absence

 

mariakarlson
idag 16.10
anders jag håller på att dö!
msn!
Ahlmark! säger:
Hej på dig..
Ahlmark! säger:
Du hann inte dö eller?
maria säger:
jo lite. eller ganska mycket faktiskt.
Ahlmark! säger:
Vad är det som har hänt?
maria säger:
mens! jag kan inte röra mig. jag måste tänka på något annat än mina äggledare som vill att jag ska dö av smärta. hur mår du idag?
Ahlmark! säger:

Tvingar du upp mig på msn för att berätta att du har mens?
maria säger:
ja det gör jag. jag måste ha lite sällskap.
Ahlmark! säger:
hehe, har du sån värk en gång i månaden eller?


:)
En bra vän.
Jag gillar folk som lyssnar på mina problem; som dagens problem; dödslängtan.
Undra just om jag vart gravid med tolvlingar och just i detta nu får missfallet från underjorden, eller om det bara är random mensvärk; äggledare som tar över hela kroppen och försöker döda mig.
Hm.
Hela dagen har jag inte kunnat tänka på så mycket annat än min livmoder och apparaturen runtikring.
Jag känner mig som en stor krampande, slemmig, jävla äggledare.
Det finns nog inget jag hatar så mycket som mens. Näe. Ingenting.
Och det finns inget jag älskar så mycket som att prata om saker jag hatar. Näe. Ingenting.

Fattig är jag också. Och bakfull. Och det regnar ute.

Gårdagen var trevlig. Jag, Maja, Linnea, Petra och Sofie tog det piano med vin och väntade ut tiden genom att snacka skit, jämföra poäng och garva hejvilt. En kväll med eliten. Vi drog vidare på pingvin där vi mötte upp ännu mer trevligt folk. Kvällen gick fort och det var en hel massa mingel. Som vanlig var jag tjockast i lokalen och frillan var lika snygg som ett kön, men kul var det!
   När krogölen steg åt huvudet fick jag för mig att jag skulle promenera hem, helt plötsligt.
Så med Mattias min kära i örat, tog jag mig hem tryggt och säkert.
Kokade broccoli och ris och tittade på Earl tills jag inte orkade mer. Toppen av fylleriet kom när jag skulle klä av mig. Ojojoj.
Menmen, vaknade, trodde att jag var död, sedan har dagen passerat. Jag har legat till sängs exakt hela dagen, förutom när jag gått på toaletten och förlöst blodbarn efter blodbarn.
förbannade satans mens.

Maja, Kaj och Simon räddade kvällen med sällskapet, pajen och chipsen. Matte, Danne och Anders förgyllde med sin närvaro genom tekniken.
I'm so blessed.
Haha.
(men jag är bitter för att anders åker. mkt bitter.)

aja, sömn.


Kommentarer:
Postat av: josefin

pingvin! det vill jag också. var det nice? förresten har vi nästan aldrig varit på krogen tillsammans i umeå. iallafall aldrig slagit följe hemåt. så trist


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits