Reverse it: I want perfect

Undra just vart immunförsvaret gick och gömde sig? Kanske på samma ställe dit värdigheten försvann?
Ja, jag får väl hoppas att de har det JÄVLIGT trevligt tillsammans.

Träffade hur som helst, utan ovanståendes sällskap, på framtiden idag. En del av den åtminstone.
Ett antal dagar de kommande läsåret. Fruktansvärt.
En konfrontation med verkligheten som gick hand i hand med ansvar och viljestyrka.
Bit ihop, in i skiten och ut igen lite renare, lite lättare. (Jo, man kan komma ur skit ren, det beror bara på vilken skit man väljer att gå igenom.)
Det krävs för den resterande framtiden som enväldig härskare över världen.
OCH PÅ TAL OM DET; gick, sjukdomar och darriga ben till trots, till skolan för att fixa datorn.
När vi stod och konfigurerade och repareade och ghostade och ramdojallajurassicparkade så dånade en inte alltför kär lärare in och undrade var jag befann mig i tisdags mellan 13-13.30.

'Hemma, jag var sjuk.'
favvolärare'Jotack, de sa det på din praktikplats. Jag var där och skulle köpa kaffe av dig.'
'...synd' (jag har så lite till övers för denna människa att inte ens ett falskt leende orkar sig fram)
favvolärare'Ja, jag sa åt dem att du skulle få skura golv och tömma latriner hädanefter.'
'Ja det blir väl klassiskt praogöra då med andra ord.. ingen större överraskning.'
favvolärare'Malay-göra? haha, du är rolig du! höhöhö'
'Malay-göra?! Jag sa P.R.A.O.G.Ö.R.A.'
favvolärare'.. ja.. eh.. ha.'
'...'
favvolärare: 'du vet innan lumpen måste du vänja dig vid sånt! höhö. eller hur grabbar!' (syftade på datakillarna)
(datakillarna i kör) 'Ska DU göra lumpen?!'
'Ja, det ska jag.'
favvolärare: 'som gruppbefäl, var det så?'
'PLUTONSbefäl, thank you very much.'
'Plutonsbefäl? Då  är det bäst vi passar oss! Hhöhö'
'Jotack! det tycker jag verkligen att ni ska göra!'
Datakille: 'Haha, vafan gick snett när du bestämde dig för att mönstra?'
'Det var sannerligen inget som gick snett; Jag ser det som en ypperlig möjlighet att för det första utveckla mig själv och för det andra hjälpa till att bidra med den hjälp till världen jag anser den behöva just nu.'
Datakille2 vänd till datakille1: 'hon ska ju göra det för att få spana på grabbarna i duschen!  höhöhöhöhööööööööööBRÖÖÖÖÖÖÖÖÖLLLLHöhöhöhöhö'

Jag känner viss irritation över detta samtal. Strange? Tycker inte jag. När vuxna karlar beter sig som idioter och gör sig lustig på en elevs framtidsdrömmars bekostnad.
Tack gode gud är jag både stark, snygg och målmedveten och berördes inte mer än att irritationen la sig då jag avslutade samtalet på följande högst mogna vis:

'Nivet, jag kommer att lära mig hantera vapen ni inte ens kan uttala, än mindre hantera. Mitt mål är världsherravällde och där har ni ingen betydande plats.'

HAHAHAHAHAH! KÄNN PÅ DEN JÄVLA DATANÖRDAR!!!!!!!!!! VEMFAN BRÖLAR NU!??! VAVAVAVAVAV?!?!?!? sen brölade jag till, tog min dator och gick därifrån.

;)



Så, till sist en efterlysning; Immunförsvaret, Värdigheten, Verklighetsuppfattningen, Ansvaret och Viljestyrkan; läser ni det här kan ni väl komma tillbaka? Jag behöver er alla snarast!


Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits