how we forgot to breath

Nu har hon åkt, mitt allt.
December, where are you?


Fikat (Jag tänker inte kalla det avskedsfika, eller ngt liknande, det bringar inget annat än otur, så jag säger bara fikat) igår var underbart. Den utlovode morotskakan från himmelriket var lika god som mitt hår är skitigt och sällskapet sådär underbara som bara de kan vara.
Vi åt och drack, drack och åt men hade ingen tanke på fader Abraham för det.
 En fin kväll, och ännu finare natt.

Sov till 1400 utan att känna någon vidare ångest. En ledig torsdag att ägna åt mig själv och projekten i mitt liv.
Har ritat upp tattoon och känner mig riktigt nöjd och stolt över mina skillZz. Ska gå till Filip i veckan och  disskutera, fixa och lägga till.
 Har försökt skriva så gott jag kunnat, men utan större överraskning så dödar detta plötsliga 'måste'  större delen av motivationen.
What a shame, va?!
Jag känner för att skriva könsord för at understryka mitt missnöje med denna torsdag, men jag låter bli. Könsord som skällsord ska vi motarbeta hörrni!

Svårt att låta bli dock, NÄR MAN SITTER HÄR OCH TAPPAR MARMELADMACKAN UPP OCH NER PÅ TANGENTBORDET!

Äsch, om man skulle ta sig i den ickeexisterande kragen och kanske packa inför helgen. (Ta sig i kragen är förövrigt ett knepigt uttryck.
Om jag skulle haft en tröja eller liknande med krage, så har jag svårt att se hur det skulle kunna ske en förbättring om jag tog i den?
Men vad vet jag; upphovsmannen till detta uttryck hade förmodligen en magisk krage. Lucky man.)

Nej, packa var det. Packa inför hemvändarhelgen som enligt planerna innhåller cider, vin, brudar, snygga byxor, mitt första val och inte det minsta lugn. Men av erfarenhet så vet jag att planer sällan håller, så vi får se vad som händer.
jag hoppas det blir mycket intriger, så jag får något att skriva om.

ja, idag har jag inget vettigt att komma med.
 Torsdagen går helt enkelt till historien då Maja åkte till sydostasien, jag nästan spottade i Tilde de Paulas hår och jag lyckades wheela(?) ett par meter på storgatan, alldeles för tidigt på morgonen.
God Natt.


Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits