everything is coloured in you

Jag har varken tid, råd eller rätt att deppa, hell no.
Jag har världens bästa vänner, världens finaste familj och DC++. Det är allt man behöver.
Hö-hö.

Tung dag.
Var lika trött som Lars Lejonborg ser ut att vara och tappade ut köttfärssås på hela mig. Så halkade jag och bröt kroppen mitt utanför MVG också. Hurray!
   Lunchade med Lina vilket självklart gjorde dagen lite lättare. Min kattavaktarpresent har onekligen varit välbehövlig och välanvänd denna första del av vecka 39. Jag lunchar hejvilt på stan.
Min söta bror med vänner kom och hälsade på på arbetet, och när de gått så kom Linnea och Larry.
Genuint Hurray!

Regnet till trots tog jag mig en andra joggingrunda. Lätt att andas med regn i luften.
Joggingrundan satte i sin  tur igång tankarna och stängde av det onödiga och obehövliga.
Försöker få ut det i word men det blir ju förihelvetesjävlar bara skit av alltihop.
Oförståeligt och jävligt. Vad fan har jag gett mig in på för skit?
Jag kunde ju har gjort vad som helst; typ forskat om ishavsräkor eller fotat mitt öga och skriva med sotra och små bokstäver och göra en utställning som heter *sVarTa tÅraR*.
Men en jävla bok?! Vilket misstag. Vilken förlust.

nåväl, snart fredag och hemresa och jag har inget bättre för mig än att fundera på möjliga outfits.
Så, nu ska jag gå och fundera.


Best in show today:
'Ey, er du ett tåg eler?'

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits