awakening

Oj herregud. Verkligen; herre. min. jävla. gud.
plus otaliga utropstecken.

Fredagen, och 'en öl' slutade klockan 4 efter många, väldigt många, spännande händelser, alldeles för jobbiga för mig att tänka på. Så jag hoppar detaljerna för fredagen.
 Upp med tuppen på lördagmorgon, brumma till dorotea, få i sig ett par återställare och hitta porrfilmer i skogen. (Oddsen, jag bara undrar, vad fan är oddsen för att man ska hitta en porrfilm, vid en avlägsen P-plats, trettio meter in i skogen?)
Nåväl, en porrfilm var det som låg och väntade på oss.
Hem, somna i badkaret, vakna upp som ett oppblattne russin och glida in i den välplanerade outfiten.
Begav mig mot Svenssons nya hak och brudarna. Var av någon oförklarlig anledning på sjukt dåligt humör, men det tog sig, hörni, det tog sig.
I takt med att alkoholen rann in så rann det dåliga humöret bort.

Brudar, brudar, brudar.
Det var sexsnack, skitsnack och tomt snack, det var smink, det var hårspray, det var drinkar, det var sanning eller konsekvens, det var vi och det var grymt.
Jag gillar brudar ungefär 489765923894p9308930 gånger så mycket som jag gillar karlar just nu.
Bäst var utan tvekan
 'Hej, jag skulle vilja beställa en pizza.'
'...'
'det ska vara tomater, ananas, bananer, ost, apa och ruccolasallad.'
'...'
'..nej, ruccolasallad!'
' vi har tyvärr ingen ruccolasallad'

Jag skrattade, skrattade, skrattade och skrattade tills det nästan kom en liten stråle.
Men, det känns bra att veta att apa finns om man så önskar.

Sedan hotellet, och jag vet, jag vet så väl, att jag dyrt och heligt lovade mig själv och alla andra att jag inte skulle dit, men såklart hamnade jag där ändå.
Trots att jag investerat i ett par sjukt snygga byxor kändes det inte alls hundra, så i stort behov av bekräftelse söp jag mig lagom snygg och slampig och minglade hejvilt.
Detta till trots lyckades jag till allas stora förvåning hålla mig undan allt vad skum hette.
Men såhär i efterhand hade jag nog hellre druknat i skummet än att kvällen skulle fortsatt och slutat som den gjorde.
Oj.

Och hörrni, the big news; Jag och min kära kamrat Linda ska filmatisera den skrämmande, facinerande och stundtals brutala verkligheten Vilhelmina har att erbjuda.
Kan inte annat än bli en jävla succe.

Söndagen var en klassiker med ett förvirrat uppvaknande, borttappad mobil och förlorad värdighet.
Sedan samtal med gänget för att komplettera för de i minnet borttappade timmarna mellan 24.00 - 02-00 och en hetsig middag och därefter bilresa tillbaka till umeå.

Måndag idag, och bakfyllans järnhand kramar fortfarande sönder huvudet. Förödande för min första dag som praktikant på Kafé Station.
Lyckades efter ett par tafatta timmar komma in i gänget och rutinerna och lyckades tillverka en helt egen cappucino.
Mycket trevliga arbetskamrater och goda kladdkakor.
Farligt dock, med all denna sötma. 2 veckor kan sluta i 34 kilos övervikt om det fortsätter som idag.
Småsaker, boxningen har ju iofs börjat igen.

Fick livet tillbaka tack vare Flirre som lånade ut en laddare till datorn. I morgon hoppas jag necessären och telefonladdaren kommer åter.
En kväll framför TVn.
Hade en planerad joggingtur, men jag orkar verkligen inte.
Jag avundas er träningsnarkomaner minst lika mycket som jag avundas miljonärer som kan inhandla precis vad som helst från de senaste kollektionerna. JAMEN TITTA BARA PÅ WHYREDS FALL/WINTER 2006-2007.

Nej, TV blir det. Och ett par mail.


Satan vad snygg Carina Berg är.

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits