Selfish love has spoken

Jag överlevde tandläkarbesöket tack vare en ny strategi; sov ingenting natten innan. Fungerar ungefär som att vara sövd under hela ingreppet.
Så hade jag ju mamma med mig också.
Ny framtand står på schemat, känns otroligt bra. Hollywoodfasad; expensive, exclusive, fuckin'  fabulous.
Bara hårtrasplantationen som återstår, men det kirrar ju Svensson nu när hon börjat dra in miljonerna.

Umeå om 8 timmar; tatuering, tatu-jälva-ering.
Okej, inte förrän onsdag, men det är ungefär allt som existerar i min värld.



uppesittarnatt tremiljarderfemtiotvå i ordningen.
Inte alls på samma, ångestfyllda villkor.  nu är det bara lugn. stiltje.
What's left of the rain runs down my roof.
Ingen sol som torkar upp regnet, men däremot hårtorkar, element och annan underskattad värme.
Linnea väntar i umeå; en veckas comboliv med en av de bästa av vänner.
Kvällar här hemma med Lina och Johanna; timmar av umgänge, diskussioner, mys och välbehag.
Mamma, Pappa och småsyskonen. Nattpromenader i tysta Vilhelminanätter.

Visst kommer det små skurar lite här och där;
saknader och sorger, bekymmer och besvär (okej, kan jag få ett pris för det rimmet?)
men hårtorkar är effektiva, element är varma och sköna. En underskattad sängkamrat. hö-hö. (eh..)

Jag är okej. Idag.

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits