i hope again, to live this life, just too see you again before I die

Så har onsdagen snart passerat, och hälften av veckan gått. Nej, helgen räknas inte in. Helg är helg, vecka är vecka.
Jag gillar sambolivet med Svensson, även om vi mest bara ligger, snackar och myser. Bortse fårn 'bara'. Det finns inget 'bara' med att bo tillsammans med en av de bästa av vänner.

Sov hela natten, om än det blev sent igår.
Vi sa godnatt at least tre gånger innan vi lyckades hålla käften och inte prata om allt mellan himel och jord.
Men sedan sov jag, hela natten. Yeey!

Har planerat filmen tillsammans med Linda, på schmäck, och det kommer bli så (ursäkta mig, känsliga läsare, men här kommer svärord) satans jävla helvetes bajsbajsbajsbajsbajsbajs bra!
Boken däremot går så satans jävla helvetes bajsbajsbajsbajsbajsbajs dåligt. Such a shame, den är så bra i mitt huvud.

Annars rullar det på bra. Tatueringstiden blev uppskjuten till på måndag; Filip var sjuk.
Han är säkert en sån person som blir sjuk en gång vart femte år, och insjuknade SÅKLART då jag skulle tatuera mig.
Inte mycket att göra åt. Hade tur att jag inte behöver vänta ytterligare en månad utan bara 5 dagar.
Nu väntar jag på Linnea, fikakväll och catchin' up. Kanske Svensson joinar oss efter hennes äventyr på Teg.

Har inte tid att oroa mig för regnet Du orsakar. Jag har min sydväst hårt knuten om mitt lilla inandöme.
Och välutbildade lifesavers till vänner om det skulle bli översvämning; igen.
Ägnade lite tankar åt certain someone's, yesterdays lovers, där ute, och OJ, oj oj oj, så jag saknar en av dem (en av alla dessa tusen. punktelipunkt).
Inte alls så det på något vis skaver, snarare är detta lilla, nästintill betydelselösa, minne av dig som ett lågbudgetplåster.
Men ack, ack så förbjudet. Åtmonstone back then.
Äsch, jag har inte tid, ork och framför allt ingen lust. None what so ever.




Joshua Radin - Only you

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits