for so many mamories we've got yet to make

Det blev en natt utan sömn, men en natts sömn betalar jag gärna för att utan sömn möta dagar som denna. Då behövs ingen sömn. Sömn är överskattat, you know that?
Visst sliter alla möjliga fuktioner i kroppen ut sig, men det spelar ingen roll.
And for me to say att sömn är överskattat; då borde ni tro på det, i'm tellin ya.
 Jag är den okrönta sömnens drottning. Sova är något av det bästa jag vet och gärna spenderar otroligt mycket tid på.
   Visst finns där bakomliggande faktorer tillden uteblivna sömnen som jag inte ens önskar min värsta fiende (som dock inte existerar, men skulle denne plötsligt dyka upp så önskar jag Dig fortfarande inte detta) men dessa får mig å andra sidan att uppskatta annat så mycket mer.
 
I tend to be glas halffull this days, vilket jag inte alls klagar över. Tvärtom, as a matter of fact, denna positivitet och alla dessa rosenblad som faller från en blå himmel, som håller sig blå vare sig det regnar eller ej, är ju för underbart?! Halleluja.

Jag planerar att spendera helgen hos mormor och morfar. Ska bara packa sedan tar jag första bästa buss till paradiset på jorden.
Ser fram emot soffliggarhelg delux med promenader i höstvintern med de personer jag älskar högst av allt på denna jord.

Och ja, denna breakup med lägenheten bekommer mig inget vidare.
Det är hemskt, fruktansvärt hemskt, hur man kan lämna något man älskar bakom sig utan att se sig om, just bara för att jag får något bättre.
Torts att jag vet att storgatan12 C (källarvån.) 90321 kommer att förintas i och med att jag går vidare, bryr jag mig just inte.
Jag kommer med största säkerhet tänka på honom ibland, och jag är innerst inne tacksam, otroligt tacksam, för allt han gett mig det gångna året.
Men jag kommer aldrig vända tillbaka.
De gånger jag passerar honom på promenader kommer jag förneka för omvärlden att jag saknar honom.

do i know this from somewhere? hummselihumm..



It hasn't felt like this before
It hasn't felt like home before you
And I know it's easy to say but it's harder to feel
This way
And I miss you more than I should than I thought I could
Can't get my mind off of you
And I hate the phone
But I wish you'd call
Thought being alone
Was better than was better than
And I know it's easy to say but it's harder to feel this way
And I miss you more than I should
Than I thought I could
Can't get my mind off of you
Can't get my mind off of you
And I know it's easy to say but it's harder to feel
This way
And I miss you more than I should
Than I thought I could
Can't get my mind off of you

Kommentarer:
Postat av: jossa

bekommer det dig inte ens lite lite? jag tänker ganska ofta på storgatan 17 vån 1 och känner stygn av saknad, tanken att det aldrig kommer vara som förut är konstigstor. Vart är din nya?


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits