flattering myself

'Fan vad snygg du är idag.'
'..tack.'
'varför kom du sent?'
'Jag satt i ett möte med min hyresvärd och pratade om när jag skall flytta ut' (det var en lögn, egentligen  försov jag mig)
'Vart ska du flytta?'
'Det har inte du med att göra, men det är lyxigare, större och passar mig bättre än stället jag bor nu.'
'Ja, det kan jag förstå. Du tycker väl att stort är väldigt skönt..'
Sedan fyrade han av ett oanständigt leende, fick stånd och gick förmodligen på toaletten och runkade.

HUR associerar man lägenhetsbyte till sex?! HUR?!

'Godmorgon' (ytterst slentrianmässigt med stressad och flackande blick)
'God dag passar sig väl bättre såhär mitt på dagen'
'heh.. Oj, vad tjusig du är idag förresten!'
Sen sprang han också iväg och runkade.

Och kära vänner, vi snackar lärare. Lärare!?
Fyfan.

Tacka vet jag lärare som hjälper mig att intstallera drivrutinerna för kameran trots att det är förbjudet, ger mig obefogade toppbetyg utan vidare och erbjuder andra förmåner andra inte får.
Men sexanspelningarna får ni fan lämna hemma på torpet!
I look so freakin' good, sure, but I don't do teachers. jag doar ingen för tillfället.

Tacka vet jag halvdagar. Heldagar i lyxiga fodral som jag tisdagen den 24 oktober valt att bära innebär bara inverterat fjäskande lärare och elev emellan. Jag orkar bara halvdagar.
Resterande tid av denna tisdag planerar jag att ta mig en uppfriskande tur längs med älven, för att sedan packa ihop det nödvändigaste för en övernattning hos Linda. 
Det är en kväll med grey's anatomy som gäller.
Love it!







Therese är också arg. Men hon är en av de bästa personerna idag; Hon gav mig gratisträning på sport och motion som blir mitt nya tempel efter flytten. Bättre introduktion än gratisträning kan man väl knappast få? Puss påre!


Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits