and what a fine night?!

What if varje dag var som de två senaste? what if?
 
Ikväll orkar jag inte spara på kärleken heller: I love you. (men jag måste säga det på engelska, både för att få distans och för att det låter så mycket finare om jag säger det lika fint som Izzie gör till Denny.)

:D x 98509485039475092384092

Allt just nu kanns som att vara kär. Riktigt jävla förälskad: rosa moln, sugarrush, en änglakör som följer mig vart än jag går.
 Det värsta med det är att jag inte kan tänka på annat än slutet. En liten skada jag dragit på mig.
All kärlek tar slut. There's no such thing. Inte hos mig, just nu.
men jag vill verkligen inte att det ska ta slut. Här vill jag alltid vara.
Alltid.
Tack gode gud är det inte en person den har gången, bara en tidsperiod i mitt liv. Men for what it's worth; Livet, jag älskar dig. Jag älskar dig större än allt och även om jag fler gånger än vad som är förlåtligt, försummar dig, så älskar jag dig.
Jag vet att du inte förstår, ingen annan för den delen heller, hell, not even me! Men jag älskar dig. Större än allt, vackrare än allt.

Men nu är vi här, mitt i det. Tack för det.
För som sagt;  :D x 98509485039475092384092


God natt.


Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits