turn your head, spread you lips

äe, jag vet inte riktigt vad jag ska säga. The end of an era tar de krafter den behöver för att förinta sig själv. Tiden gör sitt, men dessa parallella universum sabbar rätt mycket i sig.
Jag känner mig oförskämt nöjd med tillvaron, vilket känns som ett brott.
Jag känner mig inte rättfärdigad att få vara nöjd, and that, my friends, ain't nothing but wrong.
Men jag planerar att genomföra detta brott, denna illvilja mot lojaliteten jag den senaste tiden ägnat mig åt, or whatever.
Det är förmodligen inte tillåtet, enligt massan, men ska jag nu balansera upp mig själv, vilket bland annat är ett av kraven, har jag inget till övers för massans övriga uttalade krav, och hör sen!

therefore am I gonna keep on keepin it up, vare sig det passar sig eller inte.

Hem till helgen, det är planen. Känns bara jobbigt och tråkigt.
Jag hoppas på umgänge med Jonne.
Umgänge med diverse oldies är redan inbokade.
Nu ska jag återgå till nyponsoppan, sharonfrukten, chipsen och Nip/Tuck, alternativt familyguy.

(IdolSnäckan och the Butcherson i flickan med pärlörhänget skulle vara hemskt lika som bär. Speciellt som blåbär.)

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits