so close to givin' in. then you.

Fyfan i helvetes jävlar. Jag är så arg, trött, less och förbannad så allt som kan få mig på bra humör är en jävla kattunge jag kan trämpa ihjäl.
POIUFYGVJKHUIL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH!!!!!!!
Jag vill bara svära i en kvart och somna så jag slipper vara vaken. FAN vad less jag är.

Med det sagt tänkte jag fokusera på allt det goda i livet;
-Bruttorna på Station är helt fantastiska. Jag gillar varenda en. Foccacian på station är om möjligt ännu bättre. Mitt humör är kanske det allra bästa, åtminstone där jag står och gör 498735394857 caffe latte och macciato och cappucino och chokladjävlar med grädde och allt vafan det är, och får göra om hälften för att ' de är lite ljumma'.
Jag är så satans trevlig! Jag bara ler och gör om, med så mycket  jävla kärlek. Så får man kärlek tillbaka.
Jag gillare. Mycket.
-Psykologiprovet jag ser fram emot att spendera natten åt att plugga inför. Karin kan få vad som helst att kännas roligt. Har dessutom en morgon med kanske världens i särklass snyggaste man att se fram emot.
-Skellefteå, mormor&morfar, mamma och syskonen. Begravningen till trots har jag aldrig sett fram emot en helg så mycket.
-flyttkartongerna har anlänt. Det börjar kännas på riktigt. Jag längtar.
- allt det andra som får kinderna röda, hjärtat varmt, blommorna blommiga och solen solig.
Alla de där som är anledningen att man orkar kliva upp om mornarna.

Jag har det så jävla bra.

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits