singing in the rain

JAG ÄR SÅ GLAD!!!! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D Jag har fått en biobiljett av världens snyggaste lärare, jag har ätit världens godaste middag, jag har flirtat med en sjukt snygg polis, jag har fjärilar i magen, jag ska sova så sjukt gott på bussen, jag ska spendera hela helgen med mormor och morfar och allt är så jävla, jävla bra.
Varenda liten börda är bortlyft från mina ack för överbelastade axlar och jag lovar och svär och använder mig av denna pinsamma klyscha; jag svävar på moln.

Regnet bekommer mig inte, snöbristen spelar ingen roll, att växthuseffekten kommer förstöra livet för barn jag eventuellt (om jag orkar) får berör mig inte, att lägenheten är ostädad och att jag har alldeles för mycket små saker för mitt eget bästa spelar ingen roll.
Allt detta skiter jag i. Det finns inte.  Det spelar ingen roll.

Allt är rosa, som i mitt fall är grönt. Eller kanske blått.
:)

nu mormor och morfar, som sagt.


Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits