sexuality

Att skeda hjärnor, är kanske niohundrasextiosjumiljarder gånger bättre än att akeda med en kropp.
3L7O8V8E. Knäck det, SUCKERS!!!!

Ett par jobbiga humörsvängningar idag. Gissar att det är de uteblivna, annars så reguljära, pre-menstruella störningarna som jävlas.
Småsaker, gott folk, småsaker!

Har pratat en hel massa snusk idag. Snusk i lightform, som spelades in på en bandspelare, skickades upp till umeå universitet och snart skall skrivas ner i en uppsats.
Tillsammans med JB-eliten (som inte kan vara så många andra än Lina och Viktoria) intervjuades jag angående sexuella relationer utanför fasta förhållanden, vilket är ett område jag själv anser mig vara lite av en expert på. mö-hö-hö.
  One night stands, KK, KK-light (aah, jag är stolt över att vara grundare till denna benämning påsexuell relation) och diverse förhållanden diskuterades över ett par glas billig cola, muffins och punchrullar.
TREVLIGT!
There's nothing like sextalk med ett gäng brudar!

Annars så har jag inte kommit fram till så mycket idag. Lunchdejten uteblev då både jag och Svensson försov oss. Den enda lektion jag hade var positivt överraskande, trots att jag var ensam lämnad i gruppen och inte visste vad jag skulle göra, trots att mina hörlurar helt plötsligt slutat fungera och trots en fruktanvärd mensvärk. Favoritläraren var fantastisk hjälpsam och rar, klasskamraterna var sötare än vanligt, solen sken (den på himmelen alltså) och jag var lika fabulously lookin' som vanligt.

Nu är det hög tid att sova. Har en underbar onsdag, som är underbar av ingen anledning alls, att se fram emot.
Och hörrni; hittills har jag full närvaro!
Att må bra har aldrig vart bättre.

loveya

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits